28 листопада 2018 року Кабінет Міністрів України прийняв постанову, якою передбачено утворення Електронного реєстру листків непрацездатності, як системи накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності з використанням інформаційної інфраструктури Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.
Зазначається, що згідно з цим нормативним актом центральні органи виконавчої влади разом із Фондом соціального страхування України мають розробити і подати до 1 лютого 2019 року на розгляд Кабінету Міністрів проект положення про Електронний реєстр листків непрацездатності та забезпечити технічні можливості, необхідні для його функціонування.
Концепція електронного реєстру листків непрацездатності передбачає можливість для лікаря оформити електронний листок непрацездатності з будь-якого засобу інформатизації (комп’ютер, планшет, смартфон). Вхід лікаря до особистого кабінету в системі реєстру буде аналогічним системі банку Приват 24. У реєстрі буде відображатися час видачі листка непрацездатності, заклад охорони здоров’я та лікар.