Наприкінці січня цього року відбулася Міжнародна науково-практична конференції «Модель «Мирна школа» як методика формування безпечного середовища в закладі освіти».
Проект ініційовано Міністерством освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», Громадською службою миру Німецького товариства міжнародного співробітництва, Програмним офісом Форуму громадянської служби миру в Україні, Інститутом миру і порозуміння та Науково-методичним центром практичної психології і соціальної роботи НАПН України.
Учасники заходу обговорили питання формування в українських школах безпечного середовища для навчання та розвитку особистості.
Під час конференції було презентовано кращі європейські та вітчизняні практики застосування відновного підходу до формування безпеки у шкільних колективах, сформовано орієнтири для подальшого їх апробування в контексті освітньої реформи України. Зокрема, з великим інтересом була сприйнята інформація про загальношкільний підхід до формування безпеки в закладах освіти Королівства Великої Британії, про застосування відновних практик в роботі з підлітками з девіантною поведінкою Королівства Бельгії, інструменти безпеки в школах Королівства Норвегії.
Також обговорювалися питання безпеки в закладах освіти з погляду педагогів та батьків. Було надано пропозиції щодо подальшого апробування елементів представленого досвіду в проекті «Мирна школа».
Організатори конференції сподіваються, що новий проект стане дієвим майданчиком для опанування практичних знань та навичок, які дуже потрібні для підтримання психосоціального добробуту здобувачів освіти.
За матеріалами Інституту модернізації змісту освіти
|